piątek, 9 marca 2012

cytaty

Ty: Justin czemu przez cała godzine wymawiasz moje imie?
JB: bo nosi je moja przyszła żona
Ty: *___*
*całujecie sie






Ty: Justin jakie mamy plany na dzisiejszy wieczor? kino?/spacer?
JB: ja mam inny plan
Ty:jaki?
JB: ja + Ty + łóżko + zero zabezpieczen = Junior Bieber ♥







jestes z kolezanka w pizzerii i nagle zauwazasz ze wchodzi Justin
Ty: hej Justin dosiądź sie do nas
JB: wolałbym Cie sama w dyskretnym miejscu gdzie nikt nas nie zobaczy
*Justin ciągnie CIe do lazienki ;D






Ogladasz z justinem film Justin zaczyna rzucac w cb popcornem i sie Smieje
Ty: Justin przestac, mam pelno popcornu pod bluzka
Jb: daj! Ja wyciagne! *wkłada rękę pod bluzke i zaczyna cie po nim masować





Ty: a może pojedziemy dziś gdzies
J: a co proponujesz
ty: na plaże gdzie bd mogli zjeść kolacje
J: podochodzi do cb i całuje jasne ze tak kocie ♥






Ty: kotku jak mam sie odwdzieczyc za ten bukiet pieknych róż?
JB: za kazda różę moglabys mnie pocalowac ale od razu lepiej przejsc do konkretów
*Justin bierze cie na rece i idzie z Toba do sypialni ;D







wchodzisz do domu i szukasz Justina a on siedzi w wanie z winem na około pełno rozsypanych liści róży zapalone świeczki i w tle leci love ... zaniemówiłaś a on do Ciebie kochanie czekamy na Ciebie ... Ty : my J: no tak ja i Bieberconda (cwaniacko się uśmiecha ) a ty wskakujesz do wany zaczynacie się całować + 18







rozmawiasz z Justinem
Ty; no nie rozumiem, po co mamy isc na ta impreze?
JB: zeby wszyscy wiedzieli ze jestes moja
*caluje cie






Justin zaprosił Ciebie do kina na Titanic jesteście sami oboje płaczecie a Justin Ciebie co chwile całuje ;**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz