piątek, 20 stycznia 2012

cytaty

Justin: Pamiętasz, jak powiedziałem, że zakocham się dopiero jak będę starszy? Ty: Taaak. Justin: Więc, kłamałem. Kocham Cię! ♥ *Zaczyna Cię całować*





Justin: Zawsze chciałem lecieć samolotem z Moją ukochaną. Ty: Ooo, słodko. :) Justin: Polecisz ze mną? ♥








Siedzisz na kolanach Justina i On Cię uczy grać na fortepianie. ♥ Justin: Może chwilka przerwy? Teraz mną się trochę zajmij. ♥ *Zaczyna Cię całować*









Bawisz się z Justinem w chowanego. Szukasz Go. Nagle ktoś Cię obejmuje od tyłu. Justin: Tutaj jestem, skarbie. ♥











*Justin przedstawia Cię Jego rodzinie* Justin: To jest [TI]. ♥ *Uśmiechasz się* Jazzy: To jest ta dziewczyna z Twojego telefonu! : O ♥











Justin powiesił na ścianie Twoje zdjęcie w antyramie nad łóżkiem. Ty: Dlaczego tam wisi Moje zdjęcie? Justin: Muszę się zadowalać zdjęciem, jak Ciebie nie widzę, kochanie. ♥












Twój brat: Ten koleś, który był dzisiaj u Ciebie wyglądał jak Ju...Ty: Justin Bieber?! Twój brat: TAK! Ty: Bo to On był! ♥ Twój brat: Cooooo?












*Stoisz przed lustrem, nagle Justin przychodzi do Ciebie i Cię obejmuje* Justin: Jesteś piękna. ♥









Justin: Tęsknię za [TI]. :( Nie widziałem już jej godzinę. :( Ryan: Justin, Ona poszła 5 min. temu do domu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz